Bomboane in toate culorile, aromele si ...personalizarile


V-am mai povestit aici despre dulciurile personalizate. După ce v-am făcut poftă de ciocolată și biscuiți, astăzi vă vom vorbi despre bomboane împachetate individual în ambalaje personalizate.

 

bomboane personalizate

 

Componenta psihologică joacă un rol important în marketing. Companiile care introduc bomboanele personalizate în campaniile lor cu produse promoționale cunosc acest lucru și îl folosesc în favoarea lor.

Privim bomboanele ca fiind apanajul copilăriei. Ele sunt reprezentative pentru marketingul multisenzorial și utile unei campanii care apelează la trăsătura ludică a consumatorilor copii sau adulți. Farmecul bomboanelor depășește vârsta la care făceam colecție de ambalaje 🙂

 

 

 

Fiecare dintre cei care vor primi acest produs promoțional special își poate găsi aroma preferată, având în vedere diversitatea acestora:

  • de fructe – zmeură, căpșuni, kiwi, ananas, fructe de pădure, mere, portocale etc.
  • exotice – licorice, chili, eucalipt
  • combinații – ciocolată/mentă, alune/vanilie, multifructe

Cei care sunt fideli ciocolatei vor fi plăcut surprinși de variantele de bomboane și drajeuri de ciocolată albă, ciocolată neagră, ciocolată cu alună întreagă sau cu cremă de alune.

 

 

 

Potențialul de promovare este dat de ambalajul individual personalizabil al bomboanelor. Ambalajul poate fi sub formă de plic, săculeț sau folie (albă, transparentă sau cu aspect metalizat), personalizabil în culoarea dorită și cu mesajul adaptat evenimentului.

Variantele oferite țin cont și de dorința de a promova un stil de viață sănătos care include și momente dulci:

  • bomboane fără arome sau aditivi, din piure de fructe
  • bomboane fără zahăr – diverse arome

 

bomboane personalizate

 

 

Oferirea bomboanelor în ambalaje personalizate va fi o surpriză și va crea o experiență plăcută celor cărora le este adresată campania de marketing.