Marketing multisenzorial cu promotionale clasice: agenda


notebook with flexible covers - marketing multisenzorial

 

Promoționale clasice precum agenda, cana, tricoul, pixul și-au căpătat denumirea și renumele pentru că, în ceea ce privește experiența utilizatorului, sunt printre cele mai folosite și îndrăgite obiecte promoționale.

Fiind utilizate aproape zilnic, aflate mereu la îndemână, este firesc ca atenția companiilor să se îndrepte către îmbunătățirea experienței utilizatorului acestor obiecte și transformarea în brand experience prin marketing multisenzorial.

 

 

Marketingul multisenzorial și obiectele promoționale

Tehnicile de marketing multisenzorial se adresează direct simțurilor consumatorilor. Brandurile se orientează mai mult către subconștientul utilizatorului produsului. Caracteristicilor vizuale (design, culoare) li se alătură senzațiile tactile oferite de produsele promoționale.

Notebook-ul cu coperți flexibile este unul dintre acele obiecte promoționale care creează o user experience (UX) plăcută și fascinantă în același timp, care transmite cu ușurință valorile unui brand comunicativ și atent la asocierile emoționale ale celor cărora li se adresează.

Metodele de imprimare variază de la screen printing si imprimare digitala UV la litografie hot stamping și gravură laser digitală.

Tehnologiile folosite pentru personalizare adaugă efecte vizuale deosebite, păstrând calitatea și sporind atașamentul utilizatorului față de acest obiect promoțional clasic ce oferă experiențe noi.

 

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *