Stiati ca... obiectele promotionale...


  • Obiectele promoţionale funcţionează pentru că aceiasi oameni le folosesc constant, iar alţii noi intră în contact cu ele constant?
  • Din 2000 de respondenţi ai unui studiu 90% au confirmat că deţin produse promoţionale? În medie le folosesc şi intră în contact cu brandul promovat o dată pe zi. Mai mult de 50% şi-au putut aminti care este brandul sau compania de la care le-au primit. În comparaţie cu promovarea TV sau radio, caz în care nivelul de cunoaştere a fost de 28%, respectiv 38%, promoţionalele sunt mult mai eficiente. (Sursă: GWW Germania 2011)
  • Obiectele promoţionale sunt mult mai flexibile în ceea ce priveşte costurile, putându-se încadra în bugete mici, mijlocii sau mari? (Sursă: PPAI)
  • Studiile arată că oamenii au o percepție mai bună despre companii după ce primesc produse promoţionale personalizate? Majoritatea persoanelor, adică 61%, au declarat că s-au simţit încurajaţi să afle mai mult despre produsele şi serviciile companiilor după ce au primit astfel de obiecte. (Sursă: 2FPCO- Etude de l’objet publicitaire en France, 2011)
  • Obiectele promoţionale de scris (încă) sunt cele mai folosite din această categorie? (Studii din Germania şi US)
  • Conform unui studiu din UK pixurile, USB-urile şi brelocurile au cele mai multe şanse să fie purtate de primitori în valize, serviete sau genţi?
  • Comparativ cu alte metode de promovare, promoţionalele au cel mai bun raport costuri-rezultate obţinute? (Sursă: ASI Global Study)
  • Primitorii păstrează produsele folositoare, ca de exemplu instrumentele de scris, gențile, sacosele și obiectele din domeniul healthcare, în medie 70% din ei. (Sursă: ASI Global Study)
  • Integrarea produselor promoționale între celelalte mijloace de promovare asigură mesajului mai multă credibilitate și crește gradul de fidelizare a clientului (Sursă: PPAI Study 2006)