Tricouri promotionale


Tricourile sunt obiectele promoționale care vara se bucură de cea mai mare popularitate. Vrem să ne asigurăm că știți ce alegeți atunci când decideți promovarea printr-un tricou personalizat.

Tricourile au o popularitate mare deoarece se încadrează în bugete reduse și sunt purtătoare de mesaj. Noi propunem calitate înainte de toate, dar uneori bugetele sunt dușmănoase și trebuie sa găsim asa zisele „variante minune”, sau clasicul „ieftin și bun”. 🙂

Tricou Navy

 

Variantele de personalizare posibile care se pot face pe un tricou ne permit să fim creativi și să punem și mai mult brandul în valoare: broderie pentru durabilitate, serigrafie pentru imprimări de mari dimensiuni, termo transfer pentru promoții rapide.

 

 

„Impressions Study 2013” oferă câteva informații despre percepția consumatorilor comparând tricourile în raport cu alte obiecte promoționale. Concluziile sunt clare și ne ajută să definim target-ul promoțiilor realizate atunci când propunem aceasta modalitate de promovare. Bărbații sunt cei care preferă să poarte vara un tricou personalizat, iar în ceea ce privește vârsta consumatorului, „the younger, the better”. Chiar dacă FMCG-urile sunt cele care își recompensează cel mai des consumatorii cu t-shirt-uri promoționale, sunt o mulțime de alte domenii care se pot bucura de succes oferindu-le tricouri personalizate partenerilor, reprezentanților, sau clienților fideli.

 

T-shirt Study

 

Un brand inteligent se va asigura că aveți spatele acoperit. 🙂