fbpx

Agende personalizate

Suntem obisnuiti sa primim agende personalizate de foarte multa vreme. Companiile care si-au promovat brand-urile cu obiecte personalizate au ales mereu de-a lungul timpului oferirea de agende promotionale.

O scurta parcurgere a istoriei tiparului, din China secolului al XII-lea, trecand prin 1440 cand Gutenberg a revolutionat presa de tipar inventand literele mobile si ajungand pana la Iluminism in secolul XVIII, ne arata importanta pastrarii cunostintelor pe un suport scris.

Pe masura ce nivelul de informatie a crescut substantial in epoca moderna, a aparut necesitatea ajutarii memoriei printr-un grupaj de foi albe legate impreuna – precursoarele caietelor si agendelor de astazi.

Ai nevoie de agende personalizate pentru business-ul tau?
Cere o oferta si te vom ajuta cu preturi, modele si consultanta in alegerea solutiei potrivite.

Ulterior, foile albe liniate initial de mana au inceput sa fie tiparite cu liniatura sau patratele pentru scris, desen sau calcule.

Brand-urile au inceput sa ofere clientilor lor drept cadou carnete imprimate cu logo-ul companiei. Indiferent de cum le numim azi – agende, notebook-uri, notesuri, carnete – fac parte dintre obiectele promotionale clasice.

Caracteristicile unei agende personalizate

In prezent, modelele de agende variaza nu doar prin liniatura, ci si prin alte caracteristici pe care te invitam sa le descoperi in continuare. Un mic indrumar iti va fi util atunci cand vei alege agenda personalizabila potrivita pentru logo-ul companiei tale.

1. Stil

Stilul e determinat de destinatie, budget si mai ales de mesajul pe care doresti sa-l transmit. Poti alege un stil elegant sau o estetica simpla, dar la fel de semnificativa.

2. Dimensiuni si sisteme de prindere

Cele mai intalnite dimensiuni pentru agende si notes-uri sunt A5 si A6. La fel de utile sunt si cele format A4, atat pentru angajati cat si pentru utilizatori din unitatile de invatamant. Agende personalizate mici format A7 sunt de efect intr-o campanie care are ca public-tinta copiii. Tipuri de sisteme de prindere: cu spire sau clasic, pe verticala sau pe orizontala, cu elastic, clapa – magnetica sau simpla, curea etc.

3. Tipul de coperta

Delimitarea clasica este hard cover pentru agende si soft cover pentru notebook-uri mici. Noutatea adusa de marketingul multisenzorial a fost introducerea copertilor flexibile, moi, si la agendele format mare.

Texturile copertilor difera in functie de materialul din care sunt realizate. Cel mai des intalnite sunt cartoanele speciale, hartia groasa, imitatia de piele, PVC etc. Iti poti surprinde placut clienti alegand materiale mai putin conventionale: carton reciclabil, pluta, fetru, textile.

4. Pagini – numar, tipuri de hartie si liniatura

In descrierea oricarui model de agenda personalizata vei intalni mentionat cu siguranta numarul de pagini. Uneori insa, in locul numarului de pagini gasesti numarul de foi. Tot ce trebuie sa retii este ca o foaie (sheet) inseamna doua pagini (pages).

Orice brand doreste sa lase o impresie cat mai favorabila clientilor si colaboratorilor sai. La acest lucru contribuie substantial calitatea hartiei. Poti alege o hartie poroasa (offset), cretata mata sau cretata lucioasa. Alegerea va depinde si de modul de personalizare dorit, in special daca vrei personalizare pe coltul fiecarei foi.

Tipurile de liniatura includ foaia dictando (cu linii), foaia velina (simpla, alba), liniatura matematica (patratele). Un nou stil de liniatura este cel dots grid (cu puncte), apreciat de cei pasionati de jurnale si planificari, dar si de cei pasionati de schite tehnice. Un efect special il au inserturile pentru prezentarea companiei sau a anumitor produse.

Acestea pot sa apartina modelului respectiv de notebook, sau sa fie cerute special de catre client. Nu orice model de agenda personalizata permite astfel de inserturi, de aceea este bine sa afli daca producatorul realizeaza astfel de modele.

5. Design si accesorii

Un design special, accesorii atasate sau includerea intr-un set de birou sunt elemente de efect pentru campania ta cu agende promotionale. Poti opta pentru agenda cu USB inclus, notebook cu buzunare aplicate sau agenda cu incarcator wireless incorporat in coperta.

La final de an poti alege sa oferi cadou o agenda datata, nedatata sau tip planner, insotita eventual de un pix sau un powerbank personalizat.

Agende personalizate – modalitati de imprimare

Tine seama de caracteristicile copertei, material, pozitie accesorii, pentru a putea stabili corect modul de personalizare posibil. Ceea ce doresti sa imprimi pe agenda personalizata va determina alegerea modelului acesteia.

Ai la dispozitie multiple variante de personalizare. Poti folosi una dintre urmatoarele:

  • serigrafie (screen printing)
  • print digital sau print digital UV
  • print policromie
  • gravura laser pe accesoriile metalice
  • embosare (timbru sec) pe suprafete din PVC sau imitatie de piele

Ultimul trend in materie de agende personalizate este agenda cu light up logo. Cu ajutorul unui decupaj laser intr-un insert de plastic din coperta, se definesc detaliile logo-ului. In interiorul mascat, se insereaza un sistem de iluminare LED care functioneaza cu baterie. Un buton on/off va face ca logo-ul brandului tau sa lumineze pe coperta.

Cere mai multe detalii despre ultimele noutati din categoria agendelor promotionale unui consultant Lexonn, suntem mereu la dispozitia clientilor nostri.

Ai nevoie de agende personalizate pentru business-ul tau?
Cere o oferta si te vom ajuta cu preturi, modele si consultanta in alegerea solutiei potrivite.