fbpx

Pixuri personalizate

Cand le vorbim despre obiecte promotionale, primul gand al oamenilor de marketing si PR se indreapta catre pixuri personalizate. Este firesc, deoarece un pix personalizat intruneste toate trasaturile unui produs promotional clasic. Este un obiect mic, incadrabil in orice tip de buget, care iti promoveaza in mod simplu si eficient compania.

Studiile de specialitate care au analizat piata de produse promotionale au determinat pixurile personalizate ca fiind printre cele mai populare. Ele stau in topul aprecierilor alaturi de agende, tricouri, sacose, sepci, cani si, desigur, aproape orice obiect care are legatura cu tehnologia.

Ai nevoie de pixuri personalizate pentru business-ul tau?
Cere o oferta si te vom ajuta cu preturi, modele si consultanta in alegerea solutiei potrivite.

Cum promovam un brand cu pixuri personalizate?

Marele avantaj al pixurilor personalizate este ca pot fi oferite de catre orice companie, indiferent de marime sau de industrie. Nici design-ul logo-ului sau complexitatea acestuia nu ridica probleme.

Producatorii de pixuri personalizabile s-au adaptat celor mai sofisticate cerinte in materie de imprimare. Intalnim de la pixuri simple, din plastic sau metal, personalizabile doar pe corp, pana la design-uri speciale, cu personalizari 360.

Cele mai potrivite pixuri personalizate pentru compania ta

Desi poate parea simplu, este important sa alegi cel mai potrivit model de pix pentru a-ti reprezenta brandul. Cateva criterii de care e necesar sa tinem cont in aceasta alegere:

Ce buget disponibil ai

Exista modele pentru toate bugetele: low budget, medium budget, sau premium. Industria produselor promotionale si-a facut un tel din reusi sa ofere produse de calitate inainte de toate. Un model de pix personalizat low budget te poate reprezenta astazi cu succes cu o cheltuiala redusa. Daca doresti totusi calitate premium, exista modele cu design si materiale speciale pe care le poti achizitiona.

Cum doresti sa personalizezi pixul promotional

Complexitatea logo-ului pe care vrei sa-l inscriptionezi va determina modul de personalizare al pixurilor promotionale. Trebuie sa tii cont de dimensiunile acestuia si de numarul de culori. Daca vrei sa adaugi un mesaj sau sa personalizezi integral pixul, varietatea modelelor si sfaturile unui consultant in domeniu iti vor fi utile. Verifica mai jos ce tip de personalizare ai putea alege.

Cui poti oferi pixuri personalizate

Practic, oricui. Chiar si in aceasta epoca digitalizata, instrumentele de scris sunt inca mult utilizate. Un pix poate fi folosit pentru notitele de la birou, acasa cand scrii listele de cumparaturi, la scoala cel mai frecvent.

Utilizatorii de pixuri promotionale personalizate fac parte din toate categoriile de varsta, sociale sau de educatie. Important este ca tu sa identifici care este profilul general al clientilor sau colaboratorilor tai si elementele definitorii ale brandului pe care doresti sa-l promovezi. Iti va fi astfel mai usor sa alegi din multitudinea de modele de pixuri personalizate de pe piata produselor promotionale.

Care este imaginea despre brand pe care vrei sa o transmiti

Poate fi chiar primul criteriu de selectie, pentru ca – oricat de nesemnificativ poate parea – va reflecta imaginea companiei. Daca brand-ul tau promoveaza sustenabilitatea, poti alege modele de pix din materiale reciclate sau biodegradabile.

Daca vrei sa creezi o legatura puternica intre compania ta si clientii ei, poti apela la elemente de marketing multisenzorial, alegand un design 3D. Poti oferi un pix cu personalizare custom, creat special pentru a conferi unicitate relatiei companiei tale cu colaboratorii si angajatii.

Indiferent ce alegi, asigura-te ca reprezinta cel mai bine imaginea brand-ului tau. Pe blogul nostru poti citi si despre alte obiecte promotionale clasice care promoveaza o companie prin marketing multisenzorial.

Pixuri personalizate – tipuri de personalizare

Modalitatea de personalizare se alege in functie de materialul pixurilor, design-ul acestora si bugetul alocat. Iata metodele de personalizare cele mai des folosite pentru pixuri promotionale:

Tampografie: metoda de imprimare cu vopsea a logo-ului. Este posibila pentru majoritatea modelelor indiferent de material, mai utilizata la pixurile din plastic decat la cele metalice. Se pot imprima una sau mai multe culori, inclusiv pentru serii mici de obiecte.

Serigrafie: metode de imprimare pentru logo-uri cu multe culori, in serii mai mari de obiecte. Imprimarea se face cu ajutorul unei site de serigrafie. Serigrafia 360⁰ este o varianta de imprimare in culori Pantone de jur imprejurul pixului, pentru crearea unui efect deosebit.

Print digital si Print digital UV: metoda moderna de imprimare cu ajutorul unui soft computerizat, cu uscare naturala sau rapida (cu lumina UV). Este o metoda utila cand avem logo-uri in degrade sau design-uri cu multe culori si suprafata mai mare.

Gravura laser: folosita pentru personalizarea pixurilor metalice. Este o metoda care reda cu acuratete detaliile fine ale unui logo prin decuparea unui strat fin din suprafata materialului. Spatiul decupat se poate umple cu culoare sau isi poate pastra aspectul metalizat.

Ai nevoie de pixuri personalizate pentru business-ul tau?
Cere o oferta si te vom ajuta cu preturi, modele si consultanta in alegerea solutiei potrivite.