fbpx

Sacose Personalizate

Printre cele mai apreciate campanii de marketing cu obiecte promotionale se afla cele care includ sacose personalizate. Extrem de utile si usor de personalizat, sacosele s-au dovedit a fi un succes indiferent de industria in care activeaza brandul.

Costurile relativ reduse ale unei campanii cu sacose personalizate le-au facut si mai populare in randul companiilor interesate de cresterea fidelitatii clientilor cu ajutorul unor giveaways.

Ai nevoie de sacose personalizate pentru business-ul tau?
Cere o oferta si te vom ajuta cu preturi, modele si consultanta in alegerea solutiei potrivite.

Sacose personalizate – scurta istorie

Primul produs promotional personalizat cu scopul de a promova o afacere a fost o sacosa, in 1866. Era un model de sacosa dintr-o tesatura biodegradabila din iuta, foarte utilizata in acea epoca: ‘’burlap bag’’.

Povestea spune ca Jasper Meek, un proprietar de ziar din Ohio, a dorit sa utilizeze timpul in care presele de tipar stationau intre aparitiile ziarului. Vazand un copil care si-a scapat din brate pe jos cartile de scoala, Meek a venit cu o idee de promovare si cresterea vanzarilor. I-a propus prietenului sau proprietar al unui magazin de pantofi sa imprime niste sacose din iuta pentru scoala. Acestea aveau sa devina primul produs promotional personalizat cu numele unui business: ‘’Cantwell`s Fine Shoes’’ (vezi foto). Sacosele de panza purtate de catre copii aveau sa fie vazute pe tot drumul pana la scoala si inapoi.

Si in prezent, oferirea de sacose personalizate este o modalitate relativ ieftina si eficienta de crestere a vizibilitatii unui brand si, implicit, de stimulare a vanzarilor. Ea a capatat amploare odata cu dezvoltarea industriei promotionalelor si cu aparitia unor modele din materiale rezistente, cu design atractiv.

Caracteristicile unei sacose personalizate

Alegerea unor sacose personalizabile depinde de anumite caracteristici dorite. Detaliem in continuare cateva dintre cele mai importante.

Materialul din care este realizata sacosa: bumbac canvas 100%, iuta 100%, combinatii ale acestora doua sau poliuretan (material non-woven – netesut).

Desitatea materialului confera rezistenta, deci este important de stiut acest aspect. Tesaturile usoare, fine au cca 130 gsm, iar cele mai rigide, mai rezistente la obiecte grele – chiar peste 300 gsm.

Ce inseamna gsm?

gsm = gram pe metru patrat – unitate de masura a greutatii materialelor textile, greutate care releva grosimea, densitatea materialului.

Unele modele au dublura in interior. Materialul acestor dubluri este de regula mai subtire si poate fi din bumbac, bumbac satinat, matase etc.

Din ce in ce mai des, solicitarile companiilor in privinta modelelor de sacose personalizate se indreapta catre produse realizate din materiale din materiale naturale, ecologice. Certificarile OEKO-TEX® pot reprezenta o mentiune clara a politicilor de mediu ale brandului care realizeaza campania de marketing.

Volumul este determinat de dimensiunile sacosei si de design. Volumul unei sacose se poate mari, pentru doua modele cu dimensiuni similare, daca sacosa are adancime (fund). Pentru a putea sustine greutati sau volume mai mari, este indicat sa achizitionati o sacosa dintr-un material rezistent.

Manerele, accesoriile si diverse functionalitati – toate acestea tin de design-ul sacosei.

In functie de destinatia sacoselor imprimate cu logo-ul brandului vostru, puteti alege sacose cu manere mai scurte (cca 50-55 cm) sau manere lungi pentru purtare pe umar (cca 70 cm).

Ca accesorii, notam diverse tipuri de inchidere: cu catarama, cu snur, cu clapeta magnetica sau simplu – fara inchidere. Tot in aceasta categorie intra si buzunarele: exterioare sau interioare, inchise sau nu cu nasturi, fermoar sau Velcro.

Diverse functionalitati sunt din ce in ce mai cautate pentru acest gen de obiecte promotionale. Modalitatea de curatare, posibilitatea utilizarii in mai multe scopuri (shopping, plaja etc.), impachetarea intr-un volum mai mic, desfasurabil dupa necesitati, iata doar cateva dintre acestea.

Modalitati de branding pentru sacose personalizate

Tehnicile de personalizare folosite pentru personalizarea unor sacose promotionale sunt dintre cele obisnuite pentru materialele textile. Avantajul personalizarii unei sacose este suprafata relativ mare de personalizare comparativ cu alte obiecte.

Alege cea mai potrivita varianta de personalizare in functie de cateva criterii importante. Principalul criteriu este tipul de campanie sau destinatia acestor sacose personalizate. Important este si bugetul de care dispui, pentru a te asigura ca achizitionezi materiale de calitate, usor personalizabile. Nu in ultimul rand, complexitatea design-ului logo-ului va determina cea mai buna varianta de personalizare.

Iata cele mai des folosite metode de personalizare a sacoselor promotionale:

Broderia: personalizare rezistenta, eleganta. Broderie computerizata are rezultate uimitoare din punct de vedere al combinatiilor de culori si al posibilitatilor de redare a imaginilor. Se realizeaza pe compozitii din bumbac sau iuta.

Serigrafia directa si Transferul de serigrafie: metode de imprimare pentru logo-uri cu multe culori, in serii mari de obiecte, in functie de materialul sacosei.

Etichetele brodate (patch-uri): etichetele brodate sunt bucati de material brodate cu un logo sau un text scris si apoi cusute pe zona de personalizare.

Etichete de carton imprimate policromie – ca accesoriu atasat, imprimat cu logo-ul companiei si un scurt mesaj elocvent pentru campania desfasurata

Ai nevoie de sacose personalizate pentru business-ul tau?
Cere o oferta si te vom ajuta cu preturi, modele si consultanta in alegerea solutiei potrivite.