fbpx

Cadouri corporate

Cadourile corporate sunt o modalitate excelenta de a arata clientilor si colaboratorilor vostri, intr-un mod atent si autentic, pretuirea fata de relatia de business dintre voi. Termenul de cadouri corporate a intrat ca atare in vocabularul nostru de marketing si vanzari. Acest gen de cadouri sunt obiecte oferite unui numar mai restrans de destinatari, de regula selectati pentru valoarea pe care o reprezinta in business-ul companiei.

Valoarea acestor obiecte poate fi ceva mai mare. Ele pot fi sau nu personalizate cu logo-ul brandului care le ofera.

Cadouri Ieftine personalizate corporate

Ai nevoie de cadouri corporate pentru business-ul tau?
Cere o oferta si te vom ajuta cu preturi, modele si consultanta in alegerea solutiei potrivite.

Cadouri corporate – instrument de marketing

Trebuie sa privim cadourile corporate ca o componenta importanta in mix-ul de marketing. Acest gen de cadouri se poate intinde pe o plaja foarte larga, de la un set de birou pana la bilete de vacanta catre o destinatie exotica.

Trebuie totusi sa precizam ca, spre deosebire de giveaways, care sunt obiecte cu valori scazute, in cantitate mare si destinate in principal promovarii brandului, cadourile corporate sunt de valoare media spre lux, sunt oferite in cantitati mici si au ca scop manifestarea aprecierii brandului fata de clienti si colaboratori existenti.

Diferentierea cadourilor corporate de giveaways nu este data doar de valoarea perceputa si cantitate. Cand oferim cadouri corporate sunt la fel de importante maniera de prezentare si prestigiul adaugat de alaturarea cu branduri celebre.

Posibile obiective pentru oferirea de cadouri corporate:

  • reamintirea unui brand la un interval de timp dupa incheierea vanzarii
  • exprimarea aprecierii fata de colaboratori
  • promovarea unui produs / serviciu nou
  • stimularea loialitatii clientilor fata de brand

De retinut atunci cand oferim cadouri corporate

De obicei, cei carora li se adreseaza acest gen de cadouri sunt clientii si colaboratorii brandurilor. Intentia evidenta este aceea de a crea o stare de bine, fara obligatii, dar cu perspectiva unei relatii sincere si reciproc avantajoase.

Daruim sau nu cadouri corporate? Cand?

Este esential sa cunosti ce-si doresc clientii si colaboratorii tai, atat cat este posibil. Cadourile nu vor putea suplini un customer service de nivel inalt si nici o calitate foarte buna a produselor si serviciilor companiei. Depinde astfel de brand sa-si cunoasca indeaproape clientii si sa aleaga cel mai potrivit moment pentru cadouri.

Pixuri personalizate de lux

Cadouri corporate personalizate sau nu?

Orice actiune de marketing legata de cadouri are ca scop pastrarea numelui / logo-ului brandului in mintea celui care va primi cadoul. Totusi, opiniile celor care activeaza in departamentele de marketing si comunicare sunt impartite vis-s-vis de personalizarea cadourilor corporate. Este din ce in ce mai des folosita modalitatea de a insoti cadourile – in special cele cu valoare mare si realizate de branduri renumite pentru genul de produs respectiv – de un card de multumire (compliment card).

Exemple de cadouri corporate

  • seturi office (de exemplu agenda + pix/stilou + USB/powerbank)
  • stilouri de brand
  • aranjamente florale
  • obiecte si accesorii create de branduri de lux: esarfe, cravate, portofele, ceasuri, truse de voiaj
  • obiecte de imbracaminte de valoare mai mare
  • genti de voiaj, trolere – eventual apartinand unor branduri renumite
  • diverse aparate de bucatarie de valoare mai mare
  • diverse unelte realizate eventual de branduri renumite
  • obiecte legate de tehnologie – de obicei cu valoare ridicata
  • baterii externe de capacitate mare si foarte mare
  • diverse obiecte care contin materiale speciale: piele, cristale Swarovski, acoperire cu aur/argint/platina
  • vouchere pentru cumparaturi in magazine ale unor branduri renumite
  • anumite alimente si bauturi din categoria lux: dulciuri, bauturi etc.

Ce nu se recomanda sa oferim drept cadouri corporate

Prin definitie, cadourile corporate sunt cadouri care nu presupun o relatie personala intre cel care ofera si cel care primeste. De aceea, o regula adoptata tacit spune ca parfumurile, obiectele de lenjerie intima sau bijuteriile nu se pot afla pe lista unor astfel de cadouri.

Putem crea insa o relatie intre brand si clienti prin mici elemente surpriza:

  • un card de multumire, eventual scris de mana
  • personalizarea cadoului cu numele sau monograma celui care urmeaza sa-l primeasca
  • alegerea unui cadou cu semnificatie speciala pentru o anumita categorie de clienti
  • un ambalaj elegant, modern, special

Lista posibilitatilor de cadouri corporate ramane deschisa. Important este sa alegem cea mai potrivita varianta in functie de moment, destinatari si, desigur, de bugetul disponibil.

Pentru a va putea decide asupra celui mai potrivit produs pentru campania voastra cu cadouri corporate, profitati de consultanta gratuita oferita de Lexonn tuturor clientilor care apeleaza la serviciile noastre.

Ai nevoie de cadouri corporate pentru business-ul tau?
Cere o oferta si te vom ajuta cu preturi, modele si consultanta in alegerea solutiei potrivite.