fbpx

Obiecte promotionale eco

Ecologie, sustenabilitate, reciclare, suntem familiarizati deja cu acesti termeni. Indiferent de industrie, responsabilitatile companiilor sunt legate din ce in ce mai mult de politici de protectia mediului. Sustenabilitatea presupune implementarea acestor politici in toate etapele desfasurarii businessului si o strategie pe termen lung in aceasta directie.

Perspectivele sunt clare si pentru industria produselor promotionale. Anumite tipuri de materiale sau produse vor fi interzise in viitorul apropiat. Clientii vor evita din ce in ce mai mult companiile care nu imbratiseaza o viziune ecologica.

Prin insasi natura lor, produsele promotionale sunt imaginea principiilor afirmate de branduri. De aceea, industria produselor promotionale vine in intampinarea acestora reinventandu-se nu de dragul unui trend ci datorita constientizarii necesitatii unui mod de viata sustenabil. Rezultatul acestor eforturi ale industriei de profil este producerea unor obiecte promotionale eco.

Ai nevoie de obiecte promotionale eco pentru business-ul tau?
Cere o oferta si te vom ajuta cu preturi, modele si consultanta in alegerea solutiei potrivite.

Caracteristicile distinctive ale unor obiecte promotionale eco

Ca sa le putem diferentia de produsele promotionale clasice, la obiectele promotionale denumite generic ”eco”  identificam cel putin una din urmatoarele trasaturi:

  • pot inlocui produse de unica folosinta, permitand folosirea lor timp indelungat. Acest gen de obiecte facliliteaza un stil de viata constient de resursele limitate si de necesitatea conservarii acestora.

Exemple: o cana reutilizabila, un sistem de reglare a debitului de apa la dus, sacose speciale pentru colectarea separata a deseurilor.

  • produse realizate din materie prima reciclata sau reciclabila in proportie cat mai mare. Impactul asupra mediului va fi mult diminuat prin folosirea unor astfel de materiale.

Exemple: pix din plastic reciclat/reciclabil, puzzle din carton reciclat, cana refolosibila din carton reciclat etc.

  • produse realizate din materiale fara continut dovedit toxic (periculos). Acest gen de obiecte promotionale eco vor sublinia atentia crescuta a brandurilor pentru sanatatea si siguranta clientilor lor.

Exemple: plastic fara BPA (Bisfenol A), metale lead-free (fara continut de plumb), vopseluri ecologice, piele ecologica (adica piele naturala prelucrata ecologic).

  • produse promotionale din materiale obtinute din surse gestionate sustenabil sau care faciliteaza folosirea unor surse de energie regenerabila

Exemple: produse din hartie sau lemn cu certificare FSC (obtinuta din paduri cu certificare a managementului forestier FSC – Forest Stewardship Council), incarcatoare cu panouri solare, produse realizate din materiale naturale (bambus, bumbac, iuta etc.), obiecte realizate in fabrici conduse pe baza unor strategii de sustenabilitate.

Beneficiile alegerii unor obiecte promotionale eco

  • imaginea pozitiva a brandului
  • relatia stransa cu clientii, cresterea atasamentului acestora fata de brand
  • incurajarea reducerii amprentei companiilor producatoare de produse promotionale asupra mediului inconjurator
  • promovarea unui comportament sustenabil si sensibilizarea publicului larg in privinta aspectelor ecologice

Ai nevoie de obiecte promotionale eco pentru business-ul tau?
Cere o oferta si te vom ajuta cu preturi, modele si consultanta in alegerea solutiei potrivite.