Ce inseamna personalizarea obiectelor?
Obiectele promotionale sunt – prin definitie – obiecte personalizate cu un anumit logo sau cu un mesaj al unui brand. Aceasta inseamna folosirea unei anumite tehnici de personalizare pentru a imprima un logo pe obiectul ales.
Scopul personalizarii obiectelor promotionale oferite este generarea unei emotii pozitive si asocierea brandului cu momente placute si evenimente speciale.
Partea de personalizare a produselor este o etapa importanta in parcursul unui proiect realizat impreuna cu compania noastra. Dupa alegerea produselor, se realizeaza o simulare digitala a produsului impreuna cu macheta (designul) personalizarii dorite. Odata aprobata aceasta simulare, produsele sunt pregatite a fi personalizate cu logo-ul sau mesajul dorit de brand pentru campania sa.
Cele mai utilizate tehnici de personalizare
In functie de materialele din care sunt realizate produsele promotionale selectate, se vor alege cele mai potrivite tehnici de personalizare. Trebuie sa tinem cont si de armonizarea tipului de personalizare ales cu campania desfasurata, destinatarii obiectelor si mesajul transmis.