Produse personalizate

Tehnici de personalizare

Companiile includ din ce in ce mai des produse promotionale personalizate in campaniile lor de marketing. Acest fapt se datoreaza nevoii de generare si crestere a atasamentului fata de brand. Personalizarea obiectelor, fie ca sunt obiecte promotionale, fie ca sunt produse ale unor branduri renumite, se realizeaza cu ajutorul unor tehnici de personalizare specifice materialelor componente.

produse personalizate

Ai nevoie de produse personalizate pentru business-ul tau?
Cere o oferta si te vom ajuta cu preturi, modele si consultanta in alegerea solutiei potrivite.

Ce inseamna personalizarea obiectelor?

Obiectele promotionale sunt – prin definitie – obiecte personalizate cu un anumit logo sau cu un mesaj al unui brand. Aceasta inseamna folosirea unei anumite tehnici de personalizare pentru a imprima un logo pe obiectul ales.

Scopul personalizarii obiectelor promotionale oferite este generarea unei emotii pozitive si asocierea brandului cu momente placute si evenimente speciale.

Partea de personalizare a produselor este o etapa importanta in parcursul unui proiect realizat impreuna cu compania noastra. Dupa alegerea produselor, se realizeaza o simulare digitala a produsului impreuna cu macheta (designul) personalizarii dorite. Odata aprobata aceasta simulare, produsele sunt pregatite a fi personalizate cu logo-ul sau mesajul dorit de brand pentru campania sa.

Cele mai utilizate tehnici de personalizare

In functie de materialele din care sunt realizate produsele promotionale selectate, se vor alege cele mai potrivite tehnici de personalizare. Trebuie sa tinem cont si de armonizarea tipului de personalizare ales cu campania desfasurata, destinatarii obiectelor si mesajul transmis.

BRODERIE

Broderia este o cusatura in relief realizata pe un material textil, in diverse modele. In ce priveste materialele textile, broderia reprezinta o modalitate eleganta de personalizare, cu ajutorul masinilor de brodat programate sa redea modelul dorit. Avantajele alegerii broderiei sunt durabilitatea si efectul vizual special al modelului transpus.

Produse personalizabile: textile (sacose, sepci, articole imbracaminte, rucsacuri etc.)

Produse personalizate prin broderie

DOMING

Doming-ul este o metoda de personalizare constand in imprimarea unui sticker prin serigrafie sau print digital si acoperirea acestuia cu o pelicula de rasina sub forma unei lentile (dom). Este o tehnica aparte, aplicabila in general pe suprafete mai mici si bine definite (rotunde sau patrate), cu un interesant efect de lupa.

EMBOSARE / DEBOSARE

Embosarea, respectiv debosarea, sunt doua tehnici de imprimare utilizate cel mai frecvent in personalizarea copertilor de agende si notebook-uri. Metoda consta in imprimarea in relief a unui logo sau a unui text. Prin embosare, intreaga suprafata a copertii mai putin logo-ul este presata, logo-ul ramanand ridicat in relief. Un exemplu de embosare este la cartile de credit. La debosare, logo-ul este cel stantat, adancit – metoda denumita si timbre sec (timbru sec).

Debosare produse personalizate

GRAVURA LASER

O tehnica de personalizare foarte des folosita, prin care un logo, o imagine sau un text sunt gravate cu ajutorul unei raze laser. Rezultatul este dat de natura materialului. Fie gravura va fi identica restului obiectului, obtinandu-se doar un efect 3D, fie stratul de suprafata va fi indepartat, reliefandu-se materialul interior, cu efect 3D in culoarea respectivului material.

Materiale personalizabile: metal, metal lacuit/vopsit, piele, lemn, sticla.

Gravura laser produse personalizate

PRINT DIGITAL / PRINT DIGITAL UV

Printul digital este o metoda moderna de imprimare a unei imagini transpusa de pe suport digital pe aproape orice tip de material. Spre deosebire de alte tehnici de personalizare, aici vopseaua nu patrunde in material ci doar formeaza un strat subtire la suprafata acestuia. Stratul se usuca apoi prin incalzire (print digital) sau sub actiunea unor lampi UV (print digital UV – extrem de rapid).

Este o metoda de personalizare care nu foloseste codul Pantone de culori, doar codul CMYK. Calitatea este insa foarte buna, aproape fotografica, mai ales datorita utilajelor extrem de performante.

Produse personalizabile: textile, plastic, lemn, hartie, imitatie piele etc.

PRINT DTG – DIRECT TO GARMENT

Printul DTG (acronimul pentru Direct To Garment) este o metoda de exceptie pentru imprimare textile. Prin aceasta metoda, vopseaua speciala este imprimata direct pe imbracaminte cu ajutorul unei imprimante DTG. Fibrele de tesatura absorb cerneala/vopseaua si desenul devine parte din materialul textil.

Este o metoda de personalizare care permite realizarea unor imprimeuri de calitate foarte buna, care nu se distorsioneaza, nu se crapa si nici nu se decojesc.

Produse personalizabile: textile

Print digital produse personalizate

SERIGRAFIE

Serigrafia este unul din procedeele cele mai utilizate in prezent pentru personalizarea textilelor. Serigrafierea se realizeaza pe o suprafata textila plana indiferent de culoarea acesteia, fara cusaturi sau denivelari, prin aplicarea unor vopseluri speciale cu ajutorul matritelor (asa-numitele site serigrafice) si prin fixarea acestor vopseluri. Pentru fiecare culoare a modelului ce urmeaza a fi imprimat se realizeaza o matrita separata.

Materiale personalizabile: textile, ABS, plastic, metal, sticla etc.

Serigrafie produse personalizate

SUBLIMARE

Sublimarea este metoda de personalizare prin care, cu ajutorul unei hartii speciale (de sublimare), se tipareste design-ul dorit. Hartia este pusa in contact cu suprafata obiectului si, in urma actiunii unei prese la temperatura inalta, design-ul este imprimat. Imprimarea se realizeaza prin trecerea pigmentului de culoare de pe coala de sublimare pe obiectul personalizat. Este o metoda care garanteaza rezistenta mult sporita a imprimarii.

Se utilizeaza doar pentru produse textile sintetice sau cu compozitie amestec si pentru alte produse din plastic sau ceramica de culoare alba. Pot fi astfel imprimate si alt gen de materiale albe, cu conditia sa fi fost pre-tratate special pentru sublimare.

Sublimare produse personalizate

TAMPOGRAFIE

Aceasta metoda este una dintre cele mai utilizate tehnici de personalizare, permitand imprimarea unei varietati mari de materiale. Metoda consta in transferul vopselei / cernelii de pe un tampon siliconat pe un obiect, cu ajutorul unei masini speciale. In acest proces se utilizeaza realizarea unui cliseu care contine imaginea de transpus. Tamponul siliconat preia cerneala patrunsa in cliseu si o depune prin presare pe obiect.

Produse personalizabile: aproape orice obiect din plastic, sticla, metal, portelan, cu suprafete plane sau curbe si forme neobisnuite.

Tampografie produse personalizate

TRANSFER TERMIC / TERMOTRANSFER

Transferul termic reprezinta procedeul de aplicare a unor folii de transfer pe suprafata textila, cu ajutorul unor prese termice. Este o metoda foarte utilizata in cazul unor modele complexe, cu multe culori si foarte detaliate. Folia de transfer (sau hartia de transfer) este o hartie speciala care poate avea si anumite caracteristici: catifelare, volum (3D), cu paiete etc.
Produse personalizabile: textile, piele, plastic etc.

Transfer termic produse personalizate

Ai nevoie de produse personalizate pentru business-ul tau?
Cere o oferta si te vom ajuta cu preturi, modele si consultanta in alegerea solutiei potrivite.