fbpx

Giveaways

Produse promotionale cu buget redus

Termenul de giveaways a intrat in vocabularul nostru de marketing si vanzari relativ recent. Definind acele obiecte promotionale personalizate de valoare mica, aceasta denumire a fost usor adoptata datorita succesului lor in atragerea clientilor.

In America anilor `70, marile companii au recunoscut importanta si beneficiile oferirii de mici produse personalizate pentru promovarea brandului lor. O adevarata explozie de obiecte personalizabile si-a facut aparitia pe piata, adoptate indiferent de industria in care activau brandurile.

Giveaways cana

Ai nevoie de produse promotionale cu buget redus pentru business-ul tau?
Cere o oferta si te vom ajuta cu preturi, modele si consultanta in alegerea solutiei potrivite.

Giveaways – cand, cui, ce anume oferim

Pentru a avea o promovare constanta, una dintre modalitatile care consolideaza legatura unui brand cu clientii sau fanii sai este oferirea de mici obiecte personalizate. Ele sunt produse promotionale personalizate care presupun costuri reduse cu impact si vizibilitate mare.

Vom analiza in continuare momentele potrivite pentru giveaways, cui li se adreseaza acestea si ce tip de obiecte se incadreaza in aceasta definitie.

Momente potrivite pentru giveaways:

  • cu ocazia participarii companiei la un targ de specialitate / targ de recrutare angajati
  • la un concurs desfasurat pe canalele de social media
  • in cadrul participarii brandului la conferinte / seminarii
  • la evenimente sportive sau festivaluri
  • cu ocazia promovarii unui produs nou – pachete promotionale
Sticle personalizate

Cine sunt destinatarii produselor promotionale cu buget redus?

De obicei, cei carora li se adreseaza acest gen de campanii de marketing sunt clientii brandurilor. Intentia evidenta este aceea de a atrage noi potentiali viitori clienti, pe langa a promova brandul in randul fanilor acestuia.

Concursurile initiate in social media pe principiul „like-share-comment” se bucura de un succes maimare cand exista mici premii personalizate. Participarea creste odata cu stimularea creata de posibilitatea primirii unor obiecte gratuite. La fel este si cazul festivalurilor, unde brandurile incearca sa-si sporeasca numarul de fani.

Sponsorizand festivaluri sau concursuri sportive, companiile pot oferi obiecte utile personalizate cu logo-ul lor. Participantii isi vor aminti cu placere atat de evenimentul la care au luat parte, cat si de brandul care a tinut cont de necesitatile lor la acel eveniment.

In cazul promovarii unor produse noi, companiile obisnuiesc fie sa organizeze concursuri cu premii personalizate, fie sa includa in pretul noului produs un mic cadou – giveaway – drept multumire pentru achizitionarea acestuia.

Ce obiecte putem oferi

Vorbim despre giveaways, deci despre produse promotionale cu buget redus. Acest buget se situeaza de regula sub echivalentul a 5 euro. Sunt insa anumite situatii in care se poate merge pana la contravaloarea de 10 euro. Cu cat obiectul (incluzand aici si costurile unei minime personalizari) are un pret mai scazut, cu atat compania se poate gandi sa achizitioneze o cantitate mai mare de produse.

Cantitatea sporita va insemna in acest caz oferirea catre un numar mai mare de clienti si potentiali clienti a obiectelor personalizate. Vizibilitatea brandului va creste exponential, marcand succesul campaniei de marketing.

Desigur, produsele nu trebuie sa fie selectate doar pe acest principiu al costului si incadrarii in buget. Acesta este doar unul dintre criteriile de selectie. Ca pentru orice alta campanie, se recomanda sa selectati produse care au legatura cu evenimentul la care participa compania, cu tipologia destinatarilor si – in primul rand – cu brandul care va fi astfel promovat.

Cadouri Ieftine personalizate corporate

Exemple de produse promotionale cu buget redus:

  • pixuri
  • cani
  • agende mici
  • tricouri simple
  • lanterne
  • incarcatoare de masina
  • sticle de apa
  • pahare de carton sau plastic
  • sacose panza
  • spinnere
  • cutii cu pastile mentolate
  • rucsaci drawstring
  • diverse ustensile de bucatarie
  • brelocuri
  • pelerine de ploaie
  • sepci
  • viziere
  • bratari luminiscente
  • evantaie
  • huse de telefon
  • lanyard-uri
  • semne de carte
  • obiecte de plaja: jocuri, mingi, perne gonflabile, frisbee
  • baterii externe de capacitate mica
  • cani de voiaj

Lista ramane deschisa si, in functie de producatori, ajustabila cu noile aparitii de pe piata produselor promotionale. Pentru a va putea decide asupra celui mai potrivit produs pentru campania voastra cu giveaways, profitati de consultanta gratuita oferita de Lexonn tuturor clientilor care apeleaza la serviciile noastre.

Ai nevoie de produse promotionale cu buget redus pentru business-ul tau?
Cere o oferta si te vom ajuta cu preturi, modele si consultanta in alegerea solutiei potrivite.