fbpx

Produse Promotionale

Util sau doar distractiv, oferit la momentul potrivit, un obiect promotional personalizat este mesagerul ideal al unui brand indiferent de dimensiuni, industrie sau popularitate.

Istoria consemneaza ca prim obiect personalizat butonii realizati in onoarea lui George Washington la alegerea sa in 1789. Abia aproape 100 de ani mai tarziu, in 1866, mai intalnim obiecte personalizate: sacosele de scoala imprimate cu numele unui magazin de pantofi. Secolul XX a permis, cu ajutorul dezvoltarii industriale si tehnologice, abordarea tot mai frecventa a produselor promotionale personalizate in scopul promovarii.

Ai nevoie de produse promotionale pentru business-ul tau?
Cere o oferta si te vom ajuta cu preturi, modele si consultanta in alegerea solutiei potrivite.

Ocazii potrivite pentru promovarea brandului utilizand produse promotionale:

Momente legate de angajati si activitatea companiei

  • lansarea pe piata a unui produs/serviciu nou
  • rebranding
  • deschiderea unor magazine noi
  • teambuilding-uri
  • training-uri, workshop-uri
  • aniversari ale companiei
  • afirmarea implicarii companiei in protejarea mediului

Participarea companiei la targuri si expozitii, cursuri si seminarii

Parteneriate la evenimente legate de educatie, cultura, sportive sau muzicale

Campanii sezoniere: vara/iarna, produse promotionale in trend etc.

Expunerea repetata si progresiva, flexibilitate (targetarea unor audiente diferite), impresia favorabila  crescuta fata de alte mijloace de advertising, rezultate usor cuantificabile, aceste caracteristici sunt in topul avantajelor promovarii cu produse promotionale.

Campanii de viitor cu produse promotionale personalizate

Lumea produselor promotionale are farmecul ei nostalgic. Forta ei sta in capacitatea obiectelor de a fi prezente in viata de zi cu zi, de a crea atasament fata de brandul care le ofera. Aceasta abordare a consumatorilor unui brand permite companiilor sa intre in contact direct cu ei.

Aceasta inseamna sa creezi brand experience cu ajutorul unor produse promotionale.

Industria de profil a evoluat constant, iar preocuparea pentru calitate a devenit prioritara, la egalitate cu inovatia. Treptat, atentia producatorilor s-a extins catre zona neuro-marketingului, a marketingului senzorial, oferind utilizatorilor – pe langa caracteristicile vizuale ale produselor (design, culoare) – senzatii tactile sau olfactive studiate in detaliu si puse in practica cu succes.

Vechea etichetare a obiectelor promotionale ca fiind doar ‘’nice-to-have’’ nu se mai justifica in contextul actual. Abordarea simturilor, trasaturile haptice ale obiectelor promotionale si impactul lor psihologic le confera un statut aparte fata de orice alt mediu de advertising.

Produsele promotionale ‘’strategice’’ au tinte precis stabilite si, in plus, imbunatatesc rezultatele celorlalte tipuri de campanii de marketing. Avantajele utilizarii unor astfel de materiale sunt evidente. Bugetul necesar e abordabil indiferent de marimea companiei iar durata de utilizare a produselor – prelungita mult dupa incheierea campaniei propriu-zise.

Un argument legat de viitor este latura ‘’green’’, capacitatea lor de a promova sustenabilitatea in interiorul si in afara companiei.  Imaginea pozitiva este construita prin corectitudine, incredere, siguranta, afirmarea principiilor fata de aspectele sociale si de mediu, relatia stransa intre companie si angajatii si clientii ei.

Te asteptam sa colaboram!

In cadrul unui proiect, noi punem cap la cap elementele componente ale unui brand – imagine, strategie, principii, valori – cu toate informatiile, tehnicile si abordarile moderne reflectate in produse promotionale.

Exact ca piesele unui puzzle, construim acel moment definitoriu pentru companie, imaginea care va insoti destinatarul obiectului pentru multa vreme. Impactul trebuie sa fie pozitiv si puternic, cu atat mai mult cu cat este de durata.

Oamenii sunt cei carora, in final, li te adresezi. Oamenii se ataseaza de lucruri, se bucura cand primesc ceva in dar si – cel mai important lucru – tin minte.  Si vrei sa tina minte brandul tau.

Ai nevoie de produse promotionale pentru business-ul tau?
Cere o oferta si te vom ajuta cu preturi, modele si consultanta in alegerea solutiei potrivite.