Campanii de viitor cu produse promotionale personalizate
Lumea produselor promotionale are farmecul ei nostalgic. Forta ei sta in capacitatea obiectelor de a fi prezente in viata de zi cu zi, de a crea atasament fata de brandul care le ofera. Aceasta abordare a consumatorilor unui brand permite companiilor sa intre in contact direct cu ei.
Aceasta inseamna sa creezi brand experience cu ajutorul unor produse promotionale.
Industria de profil a evoluat constant, iar preocuparea pentru calitate a devenit prioritara, la egalitate cu inovatia. Treptat, atentia producatorilor s-a extins catre zona neuro-marketingului, a marketingului senzorial, oferind utilizatorilor – pe langa caracteristicile vizuale ale produselor (design, culoare) – senzatii tactile sau olfactive studiate in detaliu si puse in practica cu succes.
Vechea etichetare a obiectelor promotionale ca fiind doar ‘’nice-to-have’’ nu se mai justifica in contextul actual. Abordarea simturilor, trasaturile haptice ale obiectelor promotionale si impactul lor psihologic le confera un statut aparte fata de orice alt mediu de advertising.
Produsele promotionale ‘’strategice’’ au tinte precis stabilite si, in plus, imbunatatesc rezultatele celorlalte tipuri de campanii de marketing. Avantajele utilizarii unor astfel de materiale sunt evidente. Bugetul necesar e abordabil indiferent de marimea companiei iar durata de utilizare a produselor – prelungita mult dupa incheierea campaniei propriu-zise.
Un argument legat de viitor este latura ‘’green’’, capacitatea lor de a promova sustenabilitatea in interiorul si in afara companiei. Imaginea pozitiva este construita prin corectitudine, incredere, siguranta, afirmarea principiilor fata de aspectele sociale si de mediu, relatia stransa intre companie si angajatii si clientii ei.