Printre primele transformari observate in aceasta perioada a fost translatarea evenimentelor / conferintelor / seminariilor in mediul virtual. Organizarea de evenimente virtuale a luat avant in primul rand din dorinta brandurilor de a pastra relatia cu clientii lor.

Binecunoscutele swag bag au parut a se afla in pericol. Pana acum, atat organizatorii cat si branduri sustinatoare ale evenimentelor obisnuiau sa ofere mici cadouri personalizate la inceputul evenimentului.

Aceasta modalitate de promovare avea succes pentru ca era o relatie dublu castigatoare. Brandurile atrageau atentia potentialilor clienti si parteneri un timp indelungat, iar destinatarii cadourilor primeau diverse obiecte utile sau simpatice pe care le pastrau si utilizau in proportie de peste 80% (conform studiilor de specialitate).

Produsele personalizate si cadourile oferite de branduri si-au pastrat accesibilitatea. Asta chiar in conditiile lucrului de acasa. Componenta decisiva in acest context sunt serviciile de logistica pe care ti le oferim – poti consulta aici intreaga gama de servicii logistice de care poti beneficia in cadrul colaborarii noastre.

Un serviciu gratuit pe care il oferim atat clientilor cat si potentialilor nostri colaboratori este consilierea privind realizarea proiectului. Te rugam sa completezi in acest formular detaliile legate de evenimentul tau si iti vom propune cele mai adecvate obiecte pentru genul respectiv de evenimente virtuale si bugetul alocat.