Stick USB

Una dintre cele mai simple modalitati de promovare a unei companii este personalizarea cu logo a unui stick USB. In aceasta epoca a tehnologiei, aproape oricine utilizeaza acasa sau la birou dispozitive care permit folosirea unui stick USB. Transferul de informatie a devenit mai facil de la inventarea acestui tip de suport.

Oferind un stick USB personalizat cu logo, creste vizibilitatea brandului in fata clientilor tai si a tuturor celor din jurul lor.

Ai nevoie de stick-uri USB personalizate pentru business-ul tau?
Cere o oferta si te vom ajuta cu preturi, modele si consultanta in alegerea solutiei potrivite.

Ce este un stick USB?

Un stick USB (sau USB flash drive) este o unitate portabila de stocare de date, cu o anumita capacitate a memoriei. Este in prezent utilizat in locul CD-urilor, in functie, desigur, de capacitatea sa.

Primul stick USB a fost comercializat la inceputul anului 2000 de catre o companie din Singapore. In cursul aceluiasi an, compania IBM a inceput comercializarea acestor flash drive-uri in Statele Unite ale Americii. Primele USB-uri aveau capacitatea de 8 Mb, aproximativ dimensiunea unui fisier mai mare de azi.

Cand putem oferi un stick USB?

Ocaziile in care putem oferi un stick USB personalizat sunt multiple. Facand parte din categoria giveaways, in special cele cu capacitati mai mici (si implicit pret mai mic), acest obiect poate fi oferit oricui, oricand:

  • participantilor la un targ / conferinta / seminar de specialitate
  • in cadrul unor intalniri de afaceri, partenerilor de discutie
  • pentru promovarea unui produs / serviciu nou, atat clientilor vechi cat si potentialilor clienti
  • ca premiu in concursurile de pe platformele de social media
  • in campaniile de fidelizare a clientilor
  • participantilor la un festival / concurs sportiv

Caracteristicile unui stick USB personalizat

Prima si cea mai importanta caracteristica a unui stick USB este capacitatea memoriei sale. Aceasta se refera la cantitatea de date pe care o poate inmagazina in memorie. In prezent, capacitatile flash drive-urilor de pe piata produselor promotionale variaza intre 2 Gb si 128 Gb, crescand progresiv: 2Gb-4Gb-8Gb-16Gb-64Gb-128Gb.

O alta caracteristica este viteza de transfer a datelor. Aici identificam USB 2.0 si USB 3.0 ca fiind doua tipuri diferite de viteza, 2.0 semnificand transferul pana la 480 Mb/sec, iar 3.0 – pana la 4,8 Gb/sec. Nu trebuie sa uitam insa ca viteza de transfer depinde si de dispozitivul la care este conectat drive-ul, precum si de cablurile utilizate pentru transfer.

Multifunctionalitatea – un aspect important mai ales pentru un stick USB promotional care urmeaza a fi personalizat cu logo-ul unui brand. Un obiect multifunctional este un obiect care raspunde mai multor necesitati.

In cazul unui stick USB multifunctional, putem alege intre:

  • un breloc cu USB
  • pix cu USB
  • card USB (cu pastrare facila in portofel)
  • USB cu LED

Materialul din care este realizat un stick USB este important atat pentru impactul estetic, cat si pentru determinarea posibilitatilor de personalizare. Cele mai multe dintre modele sunt realizate din ABS sau metal, insa tendinta ultimilor ani in materie de obiecte promotionale este promovarea cu ajutorul produselor realizate din materiale neobisnuite: pluta, lemn sau chiar ciment. Functionalitatea este pastrata indiferent de materialul din care este realizata carcasa USB-ului.

O caracteristica importanta o reprezinta design-ul. Cand ai de ales intre mai multe USB-uri de aceeasi capacitate, un rol determinant in alegere il poate avea design-ul de produs. Tot mai des intalnim produse care se adreseaza consumatorilor printr-un design ergonomic, placut din punct de vedere estetic si chiar cu veleitati artistice.

O categoria aparte o constituie obiectele custom: stick-uri USB realizate la comanda in forme speciale, din materiale speciale. Ele vin in ajutorul companiilor care doresc o promovare deosebita, subliniind prin acest tip de produse importanta acordata clientilor lor.

Determinarea modelului cel mai adecvat de stick USB se bazeaza in ultima instanta pe stabilirea tipului de campanie, identificarea destinatarilor si incadrarea in bugetul de campanie.

In functie de impactul dorit si de bugetul alocat, varietatea stick-urilor USB de pe piata produselor promotionale personalizabile este mare si la indemna oricarui brand, indiferent de industria in care activeaza.

Modalitati de personalizare pentru stick USB

Personalizarea unui stick USB se va face tinand cont de materialele componente si de complexitatea logo-ului. Iata cele mai des folosite metode de personalizare pentru USB-uri:

Tampografia: metoda de imprimare pentru logo-uri la 1 sau 2 culori, potrivita pentru carcase din ABS, metal, silicon sau lemn

Gravura laser: cea mai utilizata metoda de personalizare in cazul USB-urilor din metal, silicon, lemn, cu efect 3D

Doming-ul: eticheta printata acoperita cu o pelicula de rasina cu efect de lupa, lipita pe produs

Print digital: posibil pe cardurile USB; metoda potrivita si pentru stickere aplicabile pe produs

Date preincarcate: un stick USB poate fi oferit preincarcat cu date, de regula cu o prezentare pentru promovarea companiei.

Compania noastra iti ofera consultanta gratuita pentru alegerea celui mai potrivit model de stick USB pentru viitoarea campanie de marketing. Contacteaza-ne si te vom ajuta cu cele mai potrivite propuneri pentru proiectul tau.

Ai nevoie de memorii USB personalizate pentru business-ul tau?
Cere o oferta si te vom ajuta cu preturi, modele si consultanta in alegerea solutiei potrivite.