Ce trebuie sa cunosti despre o sapca pe care intentionezi sa o personalizezi:
- Materialul din care este realizata sapca
- Modelul / stilul de sapca / croiala
- Tipul de campanie in care ai ales sa oferi sepci personalizate
Vom incepe sa vorbim despre tipul de campanie in care poti alege sa iti promovezi brandul cu sepci personalizate.
Cele mai cunoscute sunt campaniile axate pe sustinerea unor evenimente sportive, asta daca nu cumva chiar compania ta activeaza intr-un domeniu conex sportului. De la crosuri si maratoane, la concursuri din toate categoriile de sport si pana la actiuni de promovarea sportului in unitatile scolare, oricare dintre aceste evenimente reprezinta un moment potrivit pentru oferirea unei sepci personalizate.
La fel de potrivite sunt si evenimentele la care participa angajatii companiei, de genul teambuilding-urilor sau training-urilor, sau alte evenimente interne care presupun un aspect vestimentar mai mult casual decat business. Exista insa persoane care au facut din purtatul unei sepci un trademark, incluzand-o in vestimentatia zilnica si transferandu-i o amprenta profesionista, la fel cum tricoul simplu gri al lui Mark Zuckerberg a devenit la fel de faimos precum proprietarul lui.
O sapca poate fi si parte componenta a unui echipament de lucru specific anumitor industrii. In HORECA, de exemplu (abrevierea pentru Hoteluri/Restaurante/Cafenele), poti intalni deseori speci personalizate cu numele/logo-ul companiei.
La fel si la angajatii lanturilor de magazine / supermarket-uri si peste tot unde purtatul unei speci contribuie nu doar la obtinerea unui aspect ordonat si curat ci si la promovarea vizuala permanenta cea mai la indemana.
Sa nu uitam ca si campaniile sezoniere pot beneficia de pe urma promovarii cu sepci promotionale. Spre exemplu participarea companiei tale ca sponsor la un concert important, la un spectacol sau al oricarui alt eveniment cu expunere publica larga. Pot primi sepci cei din echipa de organizare, toti sau un numar selectat dintre participantii la eveniment.