fbpx

Rucsac personalizat

Sa facem un exercitiu de memorie: ce logo ati vazut ultima oara pe un rucsac personalizat? Si ne referim aici nu la un brand producator de rucsacuri si genti, ci la un logo al unei companii aplicat pe un rucsac.

Veti constata, foarte probabil, ca acel logo apartinea unei companii IT. Si asta pentru ca rucsacul pentru laptop a devenit deja un trademark al IT-stilor, nu-i asa?

Un rucsac personalizat nu intra la categoria giveaways, depasind bugetul acestei categorii. Cu toate acestea, fiind un obiect foarte apreciat de catre cei care-l primesc, a devenit tot mai solicitat ca produs promotional indiferent de industrie.

De obicei, companiile ofera rucsacuri personalizate angajatilor lor, fie incluse intr-un welcome kit pentru cei mai noi membri ai echipei, fie drept cadouri cu anumite ocazii. Si clientii unei firme pot primi, ca apreciere pentru relatia de business, un rucsac personalizat.

Ai nevoie de rucsacuri personalizate pentru business-ul tau?
Cere o oferta si te vom ajuta cu preturi, modele si consultanta in alegerea solutiei potrivite.

Printre ocaziile oportune unui astfel de cadou sunt:

  • aniversarea companiei
  • cadouri de final de an
  • lansarea unui produs / serviciu nou
  • participarea la un teambuilding
  • fidelizarea clientilor semnificativi pentru business
  • participarea la conferinte / congrese
  • sponsorizarea unui eveniment din domeniul de activitate al firmei sau a unui eveniment sportiv

Ce este un rucsac personalizat?

Etimologia termenului de rucsac vine din cuvantul german ‘’rucksack’’ – un sac cu bretele care se poarta in spate, in special de catre excursionisti. Design-ul rucsacului a strabatut cale lunga de la modelele pentru turism, mari, greoaie, potrivite pentru transportul lucrurilor in expeditii. Astazi pastram aceeasi denumire si pentru modele usoare, ergonomice, cu design atragator si stil urban.

Un rucsac personalizat este rucsacul ce poarta imprimat – printr-o tehnica determinata de material si design – un logo al unei companii.

Oferirea unui rucsac personalizat este o modalitate eficienta de crestere a atasamentului angajatilor si clientilor fata de brand.

Cum alegem un rucsac personalizat – criterii de selectie

Alegerea unui rucsac personalizat este determinata de mai multe caracteristici functionale si estetice ale acestuia. Selectia se va realiza dupa stabilirea bugetului si a tipului de campanie de marketing, respectiv a destinatarilor rucsacurilor personalizate.

Caracteristici functionale

Tipul de rucsac

La prima vedere, alegerea pare simpla: un rucsac e doar un rucsac. Veti vedea insa ca exista mai multe modele, diferentiate dupa destinatia lor:

  • rucsac de business
  • ghiozdan personalizat pentru laptop
  • pentru drumetii – model mic si mediu – de trekking, hiking
  • pentru biciclisti
  • tip duffle bag – cu sau fara materiale waterproof
  • tip drawstring – usor, cu sfori in loc de bretele late
  • pentru plimbare – usor
  • tip urban
  • pentru copii
  • rucsac multifunctional

Numarul de compartimente

Tot in functie de destinatie, un rucsac personalizat poate avea de la un singur compartiment pana la 3 sau chiar 4 compartimente mari. Acestea pot fi inchise cu fermoare separate sau doar delimitate in interiorul unui compartiment mare.

Numarul de buzunare

Pentru a raspunde cat mai bine cerintelor actuale, rucsacurile moderne au multiple buzunare, atat pe exterior cat si pe interior. Intalnim buzunare exterioare inchise cu fermoare sau Velcro, dechise tip plasa pentru recipiente, buzunare interioare inchise sau deschise pentru obiecte mici, documente, instrumente de scris sau telefon.

Sunt pozitionate de regula in sau pe fata si lateralele rucsacului, insa se pot gasi si pe partea aflata de obicei spre spate, sau chiar pe bretele.

Materialele

Pentru rucsacuri se utilizeaza in primul rand materiale cu rezistenta mare. Poliester sau nylon 400D / 600D / 900D si peste aceasta valoare sunt printre cele mai utilizate.

Ce inseamna D?

D (Denier) = masa masurata in grame a unui fir cu lungime de 9000 metri. Cu cat valoarea este mai mare, cu atat tesatura creata din acele fire este mai solida, mai rezistenta, mai grea.

Alte materiale utilizate: tarpaulin (material waterproof, generic cunoscut ca fiind ”de prelata” – panza sau poliester acoperit cu poliuretan), nylon ripstop (nylon ranforsat pentru cresterea rezistentei la rupere).

Foarte important pentru anumite tipuri de rucsac promotional este materialul matlasat intarit din partea purtata in spate. Aspectul ergonomic este la fel de important ca cel estetic. Rucsacul trebuie sa asigure, pe langa siguranta transportului obiectelor, si confortul celui care il poarta.

Functionalitatile

Un rucsac multifunctional va reprezenta oricand un obiect promotional de succes, subliniind atentia deosebita acordata clientilor si angajatilor de catre brandul care il ofera.

Multifuntionalitatea consta in posibilitatea utilizarii acelui rucsac si ca geanta de umar, ca geanta pentru cumparaturi sau ca geanta de voiaj, cu ajutorul diverselor accesorii disponibile: curele / bretele duble,

Alt aspect al multifunctionalitatii presupune incorporarea in rucsac a unor accesorii utile: incarcator solar (panouri solare mobile), conexiune USB, materiale si design anti-furt etc.

Dimensiunea

Aspect abordat in special cand vorbim de rucsacuri business sau rucsacuri pentru laptop. Aici conteaza daca in rucsac va incapea bine, fara sa forteze fermoarul, un laptop de 17” sau doar unul de 15”. Intotdeauna este precizat acest detaliu in descrierea acestor tipuri de rucsacuri.

Pentru toate celelalte tipuri, formatul clasic de lungime, inaltime si latime in cm sau volumul in litri sunt suficiente.

Caracteristici estetice ale unui ghiozdan

Alegerea unui rucsac promotional pentru a-l personaliza cu logo-ul brandului tine si de aspectul estetic, de impactul dorit asupra destinatarului. Design-ul modern este cautat in mod special, insa si modelele cu aspect retro si functionalizati moderne si-au facut intrarea pe piata cu succes.

Trebuie sa tineti cont si de combinatiile de culori potrivite pentru tipul de rucsac ales si, mai ales, pentru logo-ul cu care acesta urmeaza a fi personalizat. Un rucsac de business in culori tipatoare este putin probabil sa aiba efectul scontat asupra celui care urmeaza sa-l foloseasca.

Modalitati de branding pentru rucsac personalizat

Iata cele mai des folosite metode de personalizare a unor rucsacuri promotionale:

Serigrafia directa si Transferul de serigrafie: metode de imprimare pentru logo-uri cu multe culori, in serii mari de obiecte, in functie de materialul rucsacului. Cele mai des utilizate

Etichetele brodate (patch-uri): etichetele brodate sunt bucati de material brodate cu un logo sau un text scris si apoi cusute pe zona de personalizare.

Doming-ul: eticheta printata acoperita cu o pelicula de rasina cu efect de lupa

Broderia: personalizare rezistenta, eleganta, insa utilizata rar din cauza dificultatii accesului la zona pentru personalizare. Posibila cu succes in cazul modelelor custom, unde personalizarea se face inainte de asamblarea partilor componente.

Print digital: performant pe materiale ca tarpaulin, cu efect deosebit

Embleme metalice gravate

Embleme cauciucate turnate

Ai nevoie de ghiozdane personalizate pentru business-ul tau?
Cere o oferta si te vom ajuta cu preturi, modele si consultanta in alegerea solutiei potrivite.