promovarea brandului

Promovarea brandului protejand natura

promovarea brandului

 

Poluarea mediului a devenit una dintre cele mai mari preocupari globale ale timpului nostru. Lipsa resurselor naturale pentru a sprijini populatia lumii a condus la constientizarea faptului ca dezvoltarea sustenabila este o necesitate in toate domeniile. Prin urmare, promovarea brandului si grija fata de natura reprezinta doua scopuri cu multiple beneficii.

Biodegradabil, ecologic, organic – aceste concepte de branding ecologic au izbucnit rapid in viata noastra, companiile bazandu-se pe ele. Astazi, o treime dintre clienti prefera sa interactioneze cu marci care promoveaza produsele ecologice.

 

 

Un studiu din 2017 privind responsabilitatea companiilor fata de natura prezinta raspunsurile clientilor atunci cand o companie sustine problemele sociale, respective de mediu. Cercetarile efectuate au implicat opiniile unui numar de 1.000 persoane. Rezultatele atesta urmatoarele:

  • 68% dintre mileniali au cumparat un produs cu beneficii aduse mediului in ultimele 12 luni.
  • 87% dintre consumatori vor avea o imagine mai pozitiva asupra unei companii care sustine problemele ce tin de mediu.
  • 88% vor fi mai loiali unei companii care sustin probleme sociale sau de mediu.
  • 87% ar cumpara un produs cu beneficii mediului daca i se va oferi oportunitatea.
  • 92% vor avea mai multe sanse sa aiba incredere intr-o companie care sustine problemele mediului inconjurator.

promovarea brandului

De ce brandurile ar trebui sa se preocupe de ingrijirea mediului?

Consumatorii de astazi sunt mai activi in a face din lume un loc mai bun si isi doresc a-si imbunatati calitatea vietii, motiv pentru care acestia vor sa sprijine companiile care demonstreaza o etica puternica.

Sustenabilitatea ca strategie de marketing

Sustenabilitatea ca strategie de marketing devine din ce in ce mai atragatoare pentru manageri, directori si proprietari de afaceri, iar mai multe companii si-au propus sa aspire la succes avand obiective de afaceri durabile.

Harvard Business Review a argumentat ca firmele care folosesc aceasta metoda de marketing au parte de mai multa inovatie. Pe langa acest lucru se alatura si o performanta financiara mai buna, profituri mai mari si o relatie stransa cu clientii.

 

Produsele promotionale eco-friendly

Produsele eco-friendly trebuie sa aiba un ciclu de viata eficient si poate fi eliminat cu un impact minim.

  • Sunt realizate din materiale reciclate;
  • Sunt realizate din resurse regenerabile;
  • Sunt biodegradabile;
  • Au fost fabricate folosind forta de munca etica;
  • Pot fi usor reutilizate sau reciclate la sfarsitul ciclului lor de viata.

Contacteaza un consultant Lexonn pentru a afla mai multe detalii despre diversitatea si utilizarea produselor promotionale ecologice in promovarea brandului tau!