Go green cu produse promotionale ! [2]

Sustenabilitatea înseamnă mai mult decât “a fi prieten cu mediul”. Dincolo de simpla reciclare a unor materiale, a fi sustenabil presupune o abordare a tuturor aspectelor și o strategie pe termen lung. Richard Branson [Virgin.com], un puternic influencer in zona de business si nu numai, stie ce inseamna sa dezvolti o afacere sustenabila.

Richard Branson - sursa foto: virgin.com

Richard Branson – sursa foto: virgin.com

Vorbeam în articolul precedent de beneficiile de natură economică și socială pe care le au companiile atunci când politicile și strategiile de business sunt strâns legate de sustenabilitate.

Prima categorie este cea a beneficiilor din interiorul companiei:

  • Reducerea costurilor legate de energie, logistică etc.
  • Dinamica inovațională prin mobilizarea potențialului angajaților
  • Mediu de lucru plăcut, reducerea stresului, creșterea satisfacției angajaților și a productivității acestora

Beneficiile din cea de-a doua categorie sunt însumate în modul în care compania și brandurile pe care le reprezintă sunt percepute în exterior:

  • Imaginea pozitivă – corectitudine și grijă față de aspectele sociale și de mediu
  • Declarație de principiu – amprenta companiei asupra mediului incojurator
  • Noi segmente de piață, noi categorii de clienți
  • Grad înalt de competitivitate în fața companiilor cu produse/servicii similare
  • Parteneriate cu furnizorii – încurajarea business-urilor locale
  • Relația strânsă cu clienții, câștigarea încrederii acestora
  • Atractivitate în fața potențialilor investitori

 

UTENSILO Gardening Set

UTENSILO Gardening Set

Prin natura lor, produsele promoționale înglobează ideile, principiile, modul de a acționa al companiilor. Ele ne reprezintă în fața angajaților, a partenerilor și clienților.

Produsele promotionale concepute in mod sustenabil sunt un statement al strategiei de brand și o încurajare din partea companiei dumneavoastra a schimbarii de atitudine fata de mediul inconjurator, de la nivelul personal până la mediul de afaceri.

Umbrela din PET reciclat

Umbrela din PET reciclat

Urmăritori & Pingbacks

  1. […] care doresc sa-si reafirme principiile legate de amprenta asupra mediului inconjurator si sa includa marketingul in politica de sustenabilitate. Personalizand cu propriul logo sau mesaj o sacosa textila promotionala, ele pot contribui la […]