Ziua buna se cunoaste de la cafeaua de dimineata
Pe 1 octombrie 2015 se va celebra pentru prima oară Ziua Internațională a Cafelei (International Coffee Day). De ce este un eveniment deosebit? Pentru că, deși multe state își au propria zi în care ridică în slăvi băutura care ne ajută să ne punem în mișcare încă din zorii zilei (SUA – de exemplu – tocmai au sărbătorit-o pe 29 septembrie), nu a existat până acum o celebrare unitară pe întreg mapamondul.
Decizia a fost luată de către International Coffee Organization (ICO), a cărei membră este și țara noastră în calitatea sa de țară importatoare de cafea. Pentru a se marca și mai bine acest moment, în paralel cu Expoziția Universală, orașul Milano (Italia) va fi între 30 septembrie și 1 octombrie gazda Forumului Global al Cafelei (Global Coffee Forum).
Mulți dintre noi se bucură de beneficiile cafelei și indiferent de aroma sau tăria aleasă și-au creat un adevărat ritual din savurarea acesteia. Cel mai potrivit produs promoțional pentru acest moment al zilei este desigur o cană, care se poate transforma ușor în cana preferată.
Campaniile de advertising care au inclus în strategia lor promovarea brandului prin obiecte promoționale au ales cănile ca fiind unul din produsele cu utilizare si expunere permanente in viata de zi cu zi și chiar cu valoare estetică judecând după anumite modele mai deosebite.
Lăsând la o parte avantajele recunoscute ale produselor promoționale – brand awareness, promovare masivă cu costuri reduse, ș.a.m.d. – cănile creează ocazia specială de transfer al atașamentului față de obiect către brand-ul însuși. Puteți valorifica acest remarcabil atribut oferindu-le atât angajaților companiei cât și partenerilor dumneavoastră de business.
Happy International Coffee Day !