fbpx

Go green cu produse promotionale !

Healthy Mug Peppermint – sera de acasă

Healthy Mug Peppermint – sera de acasă

Într-o lume care face eforturi de reînnoire pe toate planurile, în care resursele se diminuează vizibil și costurile cresc, responsabilitățile companiilor sunt legate în măsură din ce în ce mai mare de obiective sociale și politici de mediu sustenabile.

Spirala “eco-this, bio-that, recycle, reuse, go green” poate fi apăsătoare de la nivel de companie până la nivel personal, însă pașii mici dar siguri sunt certitudinea conștientizării că întreaga industrie trebuie să se reinventeze nu de dragul unui trend ci ca o necesitate vitală: produse sustenabile, mod de viață sustenabil, o cât mai mică amprenta asupra mediului înconjurător.

Termeni ca CSR (Corporate Social Responsibility) și Sustainability sunt integrați nu doar ca formă ci și ca fond în strategiile de dezvoltare ale companiilor, cu reflectare directă în produse. În ultimii ani, industria produselor promoționale acordă din ce în ce mai mare importanță acestor teme.

Retap Water Bottle - produs reutilizabil din sticlă borosilicată termorezistentă și antișoc, capac BPA free

Retap Water Bottle – produs reutilizabil din sticlă borosilicată termorezistentă și antișoc, capac BPA free

Ce beneficii economice au companiile în urma implementării unor astfel de politici de mediu? Multiple, atât directe, în interiorul companiei, cât și prin percepția externă favorabilă asupra brandului. Vă invităm să urmăriți detalierea ambelor aspecte în următoarele articole ale seriei pe care ne-am propus să o dedicăm acestui subiect.

Toate aceste articole sunt ilustrate cu produse promoționale personalizabile care susțin prin ele însele ideea de protejare a mediului înconjurător, fie prin materialele din care sunt realizate, fie prin procesul sustenabil de fabricație.

 

 

Eco-friendly microfiber towels

Eco-friendly microfiber towels

Urmăritori & Pingbacks

  1. […] Unul dintre principiile des mentionate de catre companii in ultimii ani este cel al respectarii si protejarii mediului, in toate etapele desfasurarii business-ului lor. Alegerea promovarii cu ajutorul unor produse promotionale care sa sustina deschis acest principiu este un pas important in implicarea unui brand in conservarea mediului. […]

  2. […] în articolul precedent de beneficiile de natură economică și socială pe care le au companiile atunci când politicile […]