Tricouri polo personalizate

Alege tricouri polo personalizate pentru promovarea brandului tau!

Oferta de tricouri polo este foarte generoasa, cu modele din materiale variate. Tricourile polo pot fi din bumbac 100%, poliester, amestec de bumbac cu poliester, materiale speciale pentru sport (materiale tehnice) etc.

Tricourile polo adauga prestanta evenimentului la care sunt purtate, chiar si la un eveniment sportiv.

Cand alegi tricouri polo pentru a le personaliza cu logo-ul companiei tale, ia in considerare urmatorii factori importanti:

  • Natura evenimentului (scopul achizitionarii tricourilor)
  • Logo-ul sau mesajul ce urmeaza a fi imprimat
  • Audienta (destinatarii tricourilor)
  • Bugetul alocat

Toti acesti factori mentionati mai sus au importanta egala si de aceea ii vom detalia in cele ce urmeaza, pe rand.

Ai nevoie de tricouri polo personalizate pentru business-ul tau?
Cere o oferta si te vom ajuta cu preturi, modele si consultanta in alegerea solutiei potrivite.

Natura evenimentului sau scopul achizitiei de tricouri polo personalizate

Trebuie sa stabilesti clar scopul achizitionarii / destinatia acestor tricouri polo personalizate:

  • Ca echipament de lucru pentru angajati (de exemplu in magazine, in fabrici sau ateliere etc.)
  • Tricouri polo personalizate pentru teambuilding sau alte activitati de tip corporate. Acestea pot fi utilizate ca premiu sau mijloc de construire si recunoastere a echipei angajatului.
  • Ca obiecte promotionale personalizate cu ocazia unor parteneriate legate de evenimente sportive (oferite participantilor la un maraton)
  • Cu ocazia participarii la targuri si expozitii sau la promovarea unui nou produs.
  • In diferite campanii sezoniere

In functie de acest factor, se vor alege tricouri polo din materialele cele mai potrivite pentru evenimentul respectiv. Pentru un eveniment sportiv, cele mai indicate sunt materialele tehnice, de genul celor Quick Dry potrivite pentru efort intens.

Pentru angajati este foarte important ca tricoul sa fie rezistent. Materialele trebuie sa aiba o durata lunga de viata deoarece echipamentul de lucru se schimba mai rar. Tricourile pentru angajati trebuie sa fie si comode, pe tot parcursul orelor de program.

Logo-ul sau mesajul care urmeaza a fi transpus pe tricou:

Companiile doresc in primul rand sa personalizeze un obiect promotional textil cu propriul logo. Pe langa logo, tricoul poate fi personalizat si cu mesajul evenimentului organizat sau sutinut de compania ta.

In functie de material, vei alege cea mai buna varianta de personalizare a tricoului polo. Cateva dintre metodele de personalizare a tricourilor sunt urmatoarele:

Broderie

Broderia este o tehnica de personalizare eleganta, cu durabilitate ridicata si rezistenta crescuta atat la purtare cat si la spalare. Se poate realiza insa in mod special pe materiale din bumbac (100% sau amestec) cu densitate mai mare, la care este destul de scazut riscul de a se ‘’strange materialul’’ in dreptul logo-ului sau mesajului scris brodat.

Devine eficienta din punct de vedere al costului la cantitati mari.

Serigrafie textila

Serigrafia textila este o metoda de imprimare mai putin costisitoare decat broderie, insa eficienta din punctul de vedere al costurilor doar cand vorbim de cantitati mai mari (de regula peste 50 de bucati). Imprimarea se realizeaza printr-o sita de serigrafie, cate una pentru fiecare culoare dorita.

Vopselurile folosite pot varia, putandu-se imprima cu vopsea clasica, reflectorizanta, vopsea gonflabila (in relief sau 3D) si asa mai departe. Pentru brandurile care au o carte grafica, se pot realiza – cu un cost ceva mai mare – serigrafii in culorile Pantone ale brandului respectiv.

Daca logo-ul tau are un numar mare de culori, este mai indicat sa te indrepti catre urmatoarea metoda de imprimare.

Printul digital si printul digital UV

Pentru o serie de tricouri polo personalizate cu un numar mai mic (sub 50 de bucati) utilizam printrul digital. Acesta este utilizat si in cazul logo-urilor sau imaginilor foarte colorate.

Imprimarea se face cu ajutorul unei imprimate digitale, cerneala intra direct in tesatura si uscarea se face fie prin evaporare (la printul digital) fie aproape instantaneu prin aplicarea unei lumini date de un LED UV.

Printul digital – numit si print policromie – mai are un avantaj: poate transpune imagini de calitate fotografica, in CMYK.

Poti afla mai multe detalii despre tehnica de print digital UV din articolul nostru de pe blog dedicat acestei metode moderne de personalizare a obiectelor promotionale in general, nu doar a celor din material textil.

Sublimare

Sublimarea este o tehnica de imprimare prin transfer al unei imagini tiparite in policromie pe un material textile, folosindu-se o anumita presiune la o anumita temperatura. Este o metoda ce confera rezistenta imprimarilor, insa este utilizata doar pentru tricouri care au in componenta cel putin 80% poliester.

Cine sunt destinatarii setului de tricouri polo personalizate?

Este important sa cunosti cui i se adreseaza campania / actiunea ta, pentru a face cele mai bune alegeri in ce priveste tricourile polo.

Cand destinatarii tricourilor sunt angajatii companiei, se poate realiza o structura de marimi pe sexe, lucru favorabil alegerii modelelor care au si masuri / croieli destinate atat femeilor, cat si barbatilor.

Croielile pentru femei sunt ajustate pe talie, iar masurile corespund unui numar diferit de centimetri pentru acelasi reper de la barbati.

Daca nu se cunoaste exact aceasta structura, este bine sa alegi tricouri polo unisex.

Bugetul alocat pentru tricouri polo personalizate

In functie de bugetul alocat pentru achizitionarea de tricouri, poti stii daca te poti indrepta spre alegerea unor tricouri polo personalizate sau simple, acestea din urma fiind mai ieftine. Se gasesc insa modele de tricouri polo si la preturi accesibile, si poti beneficia astfel de o promovare de nivel calitativ ridicat pentru campania ta.

Ai nevoie de tricouri polo personalizate pentru business-ul tau?
Cere o oferta si te vom ajuta cu preturi, modele si consultanta in alegerea solutiei potrivite.