Culorile Pantone ale anului 2021: Ultimate Gray si Illuminating Yellow

Pantone 2021

 

Culorile Pantone ale anului 2021 sunt PANTONE 13-0647 Illuminating si PANTONE 17-5104 Ultimate Grey. Aceasta este o combinatie a unui galben vesel si stralucitor si a unui gri emblematic pentru elementele solide si fiabile, care ofera o baza solida.

Unirea culorii Grey Ultimate cu un galben Illuminating vibrant exprima un mesaj de pozitivitate sustinut de forta. Practic si solid, dar in același timp cald si optimist, aceasta este o combinatie de culori care ne ofera rezistenta si speranta. Trebuie sa ne simtim incurajati si inaltari; acest lucru este esential pentru spiritul uman.

– LEATRICE EISEMAN, DIRECTOR EXECUTIV AL INSTITUTULUI PANTONE COLOR

 

 

Influenta culorilor in industria produselor promotionale

Culoarea joaca un rol vital in marketing. Atunci cand proiectezi brandingul si sigla companiei tale, alegerea culorilor este un element de importanta majora.

 

Conform unor studii numite Exciting Red si Competent Blue, intentia de cumparare este foarte mult afectata de culori datorita impactului pe care il au asupra modului in care este perceputa o marca. Prin urmare, culorile influenteaza modul in care consumatorii privesc „personalitatea” companiei in cauza. Iar ”personalitatea” joaca un rol central in dezvoltarea creativa a marcii.

Ce sunt culorile Pantone?

Cand oamenii vorbesc despre culorile Pantone, de obicei se refera la culoarea specificata in Sistemul de potrivire a culorilor Pantone (PMS).

Daca vedeti PMS 1837, veti recunoaste instantaneu marca asociata – Tiffany & Co. Aceasta culoare, cunoscuta sub numele de albastru Tiffany, este inspirata dupa culoarea oului unei pasari salbatice.

Daca brandul tau are o culoare primara sau standard, cum ar fi rosul folosit de Coca-Cola sau albastrul Microsoft, acest lucru poate fi reprodus mai usor pe o presa digitala sau pe o personalizare din plastic. Procesele de imprimare diferite vor avea efecte diferite asupra culorii.

Culorile Pantone ale anului 2021 pot fi o provocare in ceea ce priveste materialele promotionale. Ele pot fi insa incorporate sau combinate cu succes in propria paleta de culori de brand.

Sistemul de potrivire Pantone (PMS)

Sistemul de potrivire a culorilor Pantone este limbajul standard pentru comunicarea culorilor de la proiectant la producator pana la comerciant cu amanuntul pana la client. Sistemul Pantone este acum in mare masura acceptat si bazat pe imprimante, producatori, comercianti, artisti, designeri si altii.

Acesta este un sistem patentat de culori standardizat utilizat in multe industrii, care descrie culorile printr-un număr alocat (de exemplu”PMS 12”). Inventat la inceputul anilor ’60, ”PMS” permite designerilor sa asorteze culorile, indiferent de procesul utilizat pentru a produce culoarea. Acest lucru permite companiilor sa atribuie o culoare potrivita marcii lor.

Acest sistem scoate in evidenta cea mai buna reprezentare a intentiei de culoare in artele grafice. Se compune din mii de culori pre-formulate pentru a produce culori specifice pentru produse si modele.

Misiunea Lexonn este de a oferi cadouri corporate si produse promotionale de inalta calitate fiecarei companii si, deoarece culorile PMS sunt standardizate, iti putem oferi o calitate pe masura asteptarilor.

Creaza o impresie buna alegand produse promotionale potrivite cu culorile tale Pantone. Ofera companiei tale un avantaj unic, alegand nuantele pe care clientii tai le vor asocia instantaneu cu afacerea ta.

Ia legatura cu un consultant Lexonn pentru cele mai potrivite obiecte, pe care culorile tale Pantone din brand book vor arata asa cum trebuie.