Personalizarea 2.0 vine de la Prodir prin noul model QS00
Poate cel mai așteptat model din noua gamă de pixuri Prodir QS a fost QS00.
Motivul? Standardul ridicat propus de producătorul elvețian în privința personalizării unui produs promoțional considerat clasic: personalizarea tridimensională a suprafeței pixului.
Rezultatul este spectaculos și individualizează în mod definitoriu fiecare brand care a ales pixul Prodir ca ambasador al său.
Inserarea în textura pixului a unor elemente ușor de remarcat, preluate din identitatea vizuală a brandului, face din personalizarea acestui obiect promoțional un mijloc de comunicare multisenzorială. Utilizatorul instrumentului de scris este atras sa atinga si sa priveasca, sa descopere definitorii ale brandului incastrate in design-ul suprafetei pixului.
Conceptul unic si procesul de creatie a suprafetei 3D personalizate sunt puse in practica pentru cantitatea minima de 10.000 de unitati, deoarece vorbim despre un produs premium, un produs de calitate high-end care – prin transformarea ingenioasa a suprafetei – inglobeaza si transmite povestea unui brand.
Noul concept de personalizare propus de Prodir se incadreaza perfect in strategiile de top-level marketing si de comunicare coerenta ale brandurilor care au ales sa-si afirme astfel valorile si unicitatea.
În materie de design și identificare multi-senzorială, Prodir ne oferă prin modelul QS00 Personalizarea 2.0. Drumul este deschis, calatoria abia a inceput!
DESIGN YOUR OWN PEN!