Biscuiti – logo si ciocolata personalizata (embosata)

camion de ciocolata

 

Dulciurile personalizate v-au atras atenția de fiecare dată când le-ati primit in dar. Și nu ne referim aici doar la clasicele mărturii de la nunta prietenilor 🙂

Poate ați primit în pauza de cafea de la o conferință biscuiți stantati cu logo-ul unuia dintre sponsori. Sau poate, aflați în concediu, ați fost întâmpinați în cameră cu ciocolată sau biscuiți în ambalaje decorate cu brandul hotelului care vă găzduia. Sau poate că magazinul de optică din care v-ați cumpărat o pereche de ochelari oferea clienților ciocolățele cu numele și adresa magazinului.

 

 

 

Posibilitățile de valorificare ale acestui gen de produs promoțional special sunt multe și eficiente. Dacă abordați conceptul de brand experience,  veți găsi acele momente ale interacțiunii brandului dumneavoastră cu clienții și partenerii de business în care se va potrivi cel mai bine oferirea de dulciuri personalizate.

 

 

ciocolata personalizata

 

Cum se pot personaliza biscuiții și ciocolata?

În primul rând, personalizarea poate fi făcută chiar în timpul procesului de producție, prin embosarea (ștanțarea) biscuitelui sau a tabletei de ciocolată cu logo-ul brandului. O altă modalitate este decorarea în contrast a logo-ului (vanilie / cacao). O a treia variantă care aparține aceluiași proces, foarte atractivă, este print-ul comestibil, prin care – în funcție de dimensiuni – se poate insera și un mesaj scurt sau un call-to-action.

În funcție de complexitatea designului, dulciurile pot reprezenta tridimensional chiar imaginea distincta a brandului dumneavoastră.

Pe lângă personalizarea directă a produselor, rolul ambalajelor în promovarea brandului este deosebit de important, atât în privința posibilităților de printare (mai multe metode, culori etc.) cât și a spațiului pentru transmiterea mesajului. Biscuiți, ciocolată, napolitane, toate pot fi ambalate individual sau în cutii personalizate, cu respectarea standardelor de calitate și siguranță ale alimentelor.

 

 

Alegerea modului de personalizare a dulciurilor este determinată de tipul de campanie desfășurată, de dimensiunile acesteia și desigur, de bugetul alocat. Indiferent însă de aceste variabile, mesajul acestor produse promoționale va fi același: dulce și prietenos 🙂

 

 

 

 

Urmăritori & Pingbacks

  1. […] mai povestit aici despre dulciurile personalizate. După ce v-am făcut poftă de ciocolată și biscuiți, astăzi […]

  2. […] Biscuiti – logo si ciocolata personalizata (embosata) […]