Produse promotionale pentru angajati (2) – Kit de obiecte promotionale

In acest episod al temei Brand. Angajati. Produse promotionale vom vedea ce inseamna Employer Branding si cum putem utiliza produsele promotionale personalizate pentru a dezvolta legatura dintre angajati (potentiali sau existenti) si brandul promovat.

Afirmam in episodul anterior al acestei teme ca angajatii sunt motorul afacerii si este important pentru ei sa primeasca din partea companiei recunoastere si apreciere.

Welcome Kit-ul poate reprezenta un prim pas in recunoasterea valorii personale. Evolutia angajatilor in timp trebuie insa incurajata permanent si rasplatita pe masura dedicarii lor dezvoltarii companiei.

 

 

Employer Branding – relatia companiei cu angajatii

Notiunea de Employer Branding se refera la reputatia pe care o companie o are ca angajator. Reputatia sa este intarita in primul rand de valoarea angajatilor atrasi si pastrati o perioada cat mai indelungata. Unul dintre mijloacele cele mai la indemana pentru o companie interesata de Employer Branding este oferirea de produse promotionale personalizate angajatilor sai.

 

 

 

Produse promotionale pentru angajati

O strategie eficienta in construirea brandului de angajator trebuie sa se bazeze pe atragerea, stimularea si retentia angajatilor.

La toate evenimentele realizate pe aceste directii principale, compania ta poate oferi produse promotionale pentru angajati, adecvate evenimentului si imaginii brandului.

Cand poti oferi obiecte promotionale angajatilor?

  • va mutati intr-un sediu nou
  • participati la un eveniment sportiv / cultural / caritabil
  • toata lumea merge in teambuliding
  • compania aniverseaza un numar de ani de la infiintare
  • participati la targuri de recrutare oentru studenti / tineri
  • compania participa la un eveniment / un targ / o conferinta / un simpozion in strainatate
  • oricand este necesar a reaminti angajatilor importanta activitatii lor in devoltarea companiei

 

Atragerea potentialilor angajati

Primii in fata carora un brand doreste sa se prezinte cat mai atractiv sunt potentialii angajati. Ii vei descoperi cu ocazia diverselor actiuni de recrutare / targuri de joburi. O alta etapa parcursa de potentialii viitori angajati este internship-ul.

 

sursa foto: Instagram

 

Stimularea si retentia angajatilor

Investitia companiei in Employer branding este esentiala pe tot parcursul colaborarii dintre angajati si brand. Desi trecem in noul stadiu de Internal branding, angajatii vor fi mereu intr-un rol central, sustinand imaginea firmei atat in fata altor potentiali angajati, cat si a clientilor.

Stimuland performantele angajatilor si rasplatindu-le constant, compania va beneficia de reciprocitate nascuta in mod natural si, deci, cu atat mai valoroasa.

 

Un consultant al companiei noastre iti sta mereu la dispozitie pentru a te ajuta sa identifici modalitatile potrivite de stimulare si recompensare a muncii angajatilor brandului tau.

Trendul actual este de alcatuire, in functie si de bugetul alocat, a unui pachet / set / kit de obiecte promotionale pentru angajati, personalizate cu logo-ul brandului sau cu un mesaj cu semnificatie pentru evenimentul la care este oferit.

 

 

In functie de bugetul alocat, poti alege cateva dintre sugestiile noastre de produse promotionale pentru angajati:

  • produse promotionale clasice office: agenda, pix, cana, lanyard.
  • produse promotionale textile: sacosa, sapca, hanorac, tricou simplu sau polo, vesta sau jacheta
  • obiecte utile: rucsac laptop, termos, umbrela, geanta voiaj, breloc chei, portcard carti de vizita
  • promotionale legate de tehnologie: suport telefon mobil. powerbank, cabluri de alimentare, incarcator masina, USB
  • obiecte funny, in voga, destinate relaxarii: spinner, bomboane si ciocolata personalizata, ochelari de soare, jocuri, minge
  • produse promotionale care sustin mediul: plante in ambalaje personalizate, obiecte din materiale reciclate/reciclabile etc.

 

Daca nu exista timp sau buget pentru luarea unei decizii complexe privind crearea unui employer`s kit, poti oricand apela la unul deja pregatit. Kit-urile pentru diverse momente sau evenimente, dedicate copiilor, animalelor de companie sau cele pentru masina / bicicleta vor fi foarte bine primite de catre angajati.

 

 

Nu uita:

-personalizeaza cu logo-ul firmei toate produsele oferite

-adauga un mesaj potrivit momentului oferirii pachetului / kit-ului

-imortalizeaza surpriza si bucura-te de un eveniment reusit!